wtorek, 19 listopada 2013

spontanicznie do Warszawy

Od kilku tygodni przymierzałam się do wyjazdu do stolicy aby odwiedzić moją przyjaciółkę. Ostatecznie wzięłam w piątek urlop zamówiłam PolskiegoBusa tam i z powrotem i ruszyłam w Polskę.

Weekend spędziłam nadzwyczaj przyjemnie, spacerowałam wieczorami po Warszawie, byłam m.in. w parku Łazienkowskim i na starym mieście. Nie udało mi się dostać do Centrum Nauki Kopernik, za późno zorientowałam się z internetowym zamówieniem biletów, spróbowałam wejść w niedzielę ale było tyle ludzi że nie wpuszczali już nikogo... szkoda bo to było chyba jedyne miejsce w Warszawie w którym jeszcze nie byłam, ale przynajmniej mam powód by kolejny raz odwiedzić koleżankę :)

Oto widok z naszego pokoju:
Musze przyznać, że stolicy z tej perspektywy nigdy nie oglądałam. Marriot ma świetną lokalizację :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz