sobota, 29 marca 2014

podsumowanie MARCA

SZAMPON: 
BabyDream / Facelle

ODŻYWKA d/s: 
Natura Siberica Ochrona i Odżywienie

MGIEŁKA: 
Gliss Kur Hair Repair with liquid ceratin complex.

OLEJ: 
Pierwszą połowę miesiąca używałam oleju musztardowego, potem zrezygnowałam bo zakupiłam wreszcie olejek fur mama i to jest strzał w 10!

WCIERKA: 
Seboradin z Żeń-Szeniem - stosuję 2 tygodnie trochę żałuję zakupu bo nie działa lepiej niż Jantar. Nie zauważyłam bejbików ale włosy trochę ruszyły. Będziemy próbować dalej bo zamierzam ją stosować tak długo wcierka sięgnie dna :) Włosy nie przyhamowały też w wypadaniem... jak będę ją odstawiać na tydzień to konieczna będzie kozieradka...

MASKA:

Maska z Olejem Arganowym z Bioelixire + BIOVAX + Love2MIX do włosów suchych z jagodami Acai i proteinami pereł. 



Bardzo standardowo ale w marcu obcięłam włosy o 4 cm  i obiecałam sobie że zacznę je mierzyć. Są tutaj bardziej proste bo wysychały na wiosennym słoneczku :)

1 komentarz:

  1. Bardzo ładnie wyglądają, zresztą widać, że są zdrowe!:) no i kolor bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń