sobota, 3 maja 2014

podsumowanie KWIETNIA

Dłuuugi miesiąc, obfity w zdarzenia pozytywne i mniej pozytywne, ale takie życie... trzeba iść do przodu z podniesionym czołem i nie oglądać się za siebie, tylko dzięki temu nie stracę reszty włosów na głowie ;p


Kwiecień dla włosów wyglądał następująco, bardzo mało zmian w porównaniu z marcem:

SZAMPON: 
BabyDream / Facelle

ODŻYWKA d/s: 
Natura Siberica Ochrona i Odżywienie

MGIEŁKA: 
Gliss Kur Hair Repair - 7 olei

OLEJ: 
Olejek BabyDream fur Mama - jest kapitalny

W kwietniu do kuracji dodałam Olejek SESA na skalp. Muszę przyznać pachnie jak dla mnie zabójczo. Uwielbiam takie mocne kwiatowe zapachy. Pięknie mi się spało :) Olejek stosowałam wtedy gdzy robiłam przerwę od Seboradinu. 

WCIERKA: 
Seboradin z Żeń-Szeniem - na początku efektów nie widziałam, nawet miałam wrażenie że włosy bardziej mi lecą, ale po jakiś 4 tygodniach stosowania efekty są wspaniałe. Włosy w trakcie mycie praktycznie nie wypadają, naliczyłam dzisiaj z 15 włosów, co jest z mojego punktu widzenia świetnym efektem. Butelka jest też mega wystarczalna. Zaczęłam w marcu i jeszcze mam trochę tej wcierki na dnie i powinno wystarczyć jej na pierwszy tydzień maja. Po niej zastosuję siostrę z Czarną Rzepą :) 

MASKA:

Maska z Olejem Arganowym z Bioelixire + BIOVAX + Love2MIX do włosów suchych z jagodami Acai i proteinami pereł. (ogólny mix bez eksperymentów z jajkiem i innymi takimi organicznymi sprawami, wiało ogólnie nudą i w tym miesiącu chcę coś pokombinować). Zapisałam się do akcji Anwen i będę maskować włoski 4 razy w tygodniu czyli co drugi dzień. Zobaczymy jaka będzie reakcja w przyszłym miesiącu...



4 komentarze:

  1. Nie cierpię odzywek glisskur'a !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie wydaje mi się, że w wszystkich które są w miarę dostępne tylko te są w miarę ok. Jakie byś poleciła inne?

      Usuń
  2. Aj też lubiłam zapach sesy :-D
    piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń