wtorek, 2 września 2014

podsumowanie SIERPNIA

Walka o każdy włos, tak mogę podsumować miesiąc sierpień. Walczyłam z wypadaniem i potwierdziło się że wcierki z Seboradinu dają radę. Muszę powiedzieć że obie wersje i ta z Rzepą i ta z Żęń-Szeniem powstrzymała u mnie wypadanie o ile cały czas wcieram. Jak przestaję to włosy lecą po jakimś czasie na nowo wiec chyba będzie pora na zakup tabletek z Solgaru włosy skóra i paznokcie... żeby walczyć też od środka. Pewnie zbliżająca się jesień ma tu dużo do powiedzenia i trzeba to jakoś powstrzymać zanim zostanę łysą włosomaniaczką.

Oto lista produktów z których korzystałam w sierpniu:

SZAMPON: 
BabyDream / Facelle, oczyszczanie: Barwa 

ODŻYWKA d/s: 
 Nivea Long Repair / Garnier Awokado i masło karite / Natura Siberica / Kallos Color

MGIEŁKA: 
Odstawiłam odżywkę bez spłukiwania czekając na efekty po jedwabiu 

OLEJ: 
Olejek BabyDream fur Mama ( mam lenia i kiepsko mi szło olejowanie aczkolwiek starałam się to robić przynajmniej 3 razy w tygodniu, dodatkowo bałam się że przy ostatnim wzmożonym wypadaniu może mi to jeszcze bardziej osłabiać włosy wiec to też mnie od olejowania odstraszało )

WCIERKA: 
Farmona Jantar + Seboradin z Czarną Rzepą efekt wymieszania był taki że włosy trochę bardziej urosły niż zazwyczaj no i pod koniec miesiąca wreszcie czuję że włosów aż tak dużo nie leci, teraz w ruch poszła woda brzozowa :)

MASKA:
Kallos Color czasem używana jako odżywka

SERUM NA KOŃCÓWKI:
Jedwab z Green Pharmacy <3

PŁUKANKA:
na początku miesiąca miałam siłę do płukanki ale teraz znowu brak motywacji mnie zdemotywował i płukałam jak sobie przypomniałam ale nie za regularnie


3 komentarze:

  1. Hej:)piszesz ze włosy Ci wypadają, jesteś pewna ze to nie przez szampony Babydream i facele? Ja sama tego doświadczyłam i jak wpisałam babydream wypadanie w google to sie przeraziłam ile dziewczyn to spotyka;/

    OdpowiedzUsuń
  2. raczej nie, chociaż w tym miesiącu będę używać Alterry wiec zobaczymy czy będzie to miało dla włosów jakieś znaczenie. muszę dodać, że jeszcze przed włosomaniactwem też wypadały mi włosy a myłam je różnymi szamponami popularnymi i mniej popularnymi ze SLEsami właśnie i przestawienie na delikatne szampony plus wcierki i tabletki bardzo mi pomogło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ważne jest dbanie od wewnątrz, bo także mi pomaga, ale ostatnio zmieniłam odżywianie na gorsze i natychmiast odbiło się to na moich włosach...

    OdpowiedzUsuń