piątek, 7 lutego 2014

zakupy, czyli co kobieta lubi najbardziej

 

Styczeń to nie tylko miesiąc zmian ale i zakupów. Tradycyjnie zakupy zrobiłam na Triny.pl oraz w SF i Rossmanie. Pierwszy raz zdecydowałam się na zakup niektórych kosmetyków, więc zacznie się testowanie i sprawdzanie. Już nie mogę się doczekać ale niestety spora część musi poczekać na swoją kolej. Przede wszystkim muszę w tym miesiącu spotkać denko kilku zapychaczy mojej szafki, która obecnie pęka w szwach.

  • LOVE 2MIX Organic -Nawilżająca maska do włosów suchych z jagodami Acai i proteinami pereł;
  • Olej musztardowy - będę go używać w tym miesiącu;
  • Natura Siberica - Balsam Ochrona i Odżywienie dla włosów suchych;
  • Olejek SESA do włosów;
  • Szampon i Odżywka z receptury Agafii na kwiatowym propolisie - to mój pewnik, do tej pory miałam tylko odżywkę teraz postawiłam na duet;
  • Maska Bioelixire z olejkiem arganowym;
  • Balsam Babydream fur mama - tu mały niewypał miał być olejek kupiłam balsam ale używam go do ciała wiec się nie zmarnuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz